Voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Jenny en Leo - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Jenny en Leo - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny en Leo

24 April 2018 | Nederland, Den Helder

Zoals jullie weten gaan wij 27 april beginnen aan onze grote fietstocht naar Santiago de Compostela. We hebben hier 2 maanden voor uitgetrokken.
Zo zijn we druk geweest met de voorbereidingen, in lezen in de 3 delen van de Sint Jacobs fietsroute. Het eerste deel gaat van Haarlem tot Tours en is 860 km. Het tweede deel gaat van Tours tot de Pyreneeën en is 650 km. Het derde deel is van de Pyreneeen tot Santiago de Compostela en is 1015 km. Totaal 2525 km en dan doen we Den Helder - Haarlem als bonus er ook nog bij.
in februari hebben we in Utrecht bij het Sint Jacobs genootschap een Pelgrimspaspoort gekocht en hebben we ons ingeschreven als pelgrim. We kregen daar ook nog het advies om zoveel mogelijk stempels te verzamelen.
We hebben ook een fietskarretjes gekocht dat aan Leo zijn fiets komt te hangen. Onze fietsen zijn voorzien van nieuwe banden en remblokjes en nagekeken door de fietsenmaker.
Er liggen in huis overal stapeltjes, dit moet nog ingepakt worden. In Haarlem slapen we bij Vrienden op de fiets. Het is onze bedoeling om dit blog regelmatig bij te houden zodat jullie kunnen lezen hoe het met ons gaat.
Tot de volgende keer, ik ga weer verder met inpakken en verzamelen.

• 24 April 2018 - 18:33

Theo En Nora :

Leuk, ben erg benieuwd naar jullie tocht. Lieve nicht en Leo. Liefs van TheoNora

• 24 April 2018 - 18:45

Lenie En Jacques:

Een goed voorbereide reis geeft je vertrouwen. We gaan jullie volgen.

• 24 April 2018 - 23:29

Erica:

Heel veel succes en een goede reis.
    Hoe laat vertrekken jullie vanuit het beginpunt in Haarlem, dan kan ik jullie uitzwaaien...

• 25 April 2018 - 06:27

Annie En Peter Gadellaa:

Heel veel succes en veel fiets plezier. Jullie hebben er lang naar uit gekeken, dus geniet er van.

• 26 April 2018 - 17:31

Diana En Jacqueline:

Jenny en Leo. heel veel plezier en succes met jullie tocht en wat leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven van jullie avontuur.
    Kijken er naar uit om het te lezen.
    Enjoy!!!
    Groetjes van ons