Balen, balen, balen - Reisverslag uit Sint Maartenszee, Nederland van Jenny en Leo - WaarBenJij.nu Balen, balen, balen - Reisverslag uit Sint Maartenszee, Nederland van Jenny en Leo - WaarBenJij.nu

Balen, balen, balen

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny en Leo

27 April 2018 | Nederland, Sint Maartenszee

Vanmorgen om 10 voor 10 waren we klaar en vertrokken we blij en met goede moed richting Haarlem. Het was fris en we hadden tegenwind maar het was goed te doen. Na 20 km vroeg Leo mij even te stoppen, we waren vlakbij Sint Maartenszee. Leo zei dat het niet goed ging met zijn nek en het niet zag zitten verder te fietsen. We hebben bij De Goudvis een bakkie gedaan en zijn daarna terug gefietst naar Den Helder.
Helaas dat onze tocht nu niet gaat lukken maar ik ben er van overtuigd dat we het nog eens gaan proberen. Maandag gaat Leo naar de huisarts en aan de hand daarvan gaan we verder kijken.
Helaas, helaas maar het is niet anders. We laten jullie weten wanneer we het opnieuw gaan proberen. Bedankt voor alle reacties.

• 27 April 2018 - 17:12

Lenie En Jacques:

Wat een tegenvaller. Heel jammer. Maar wellicht valt het mee en straks een nieuwe start.
    Leo beterschap.

• 27 April 2018 - 20:26

Frans:

Een goed besluit en beterschap.

• 30 April 2018 - 11:39

Ina :

Wat balen zeg, ik hoop voor jullie dat na onderzoek van Leo er iets aan gedaan kan worden.
    Beterschap Leo.

• 30 April 2018 - 11:46

Diana:

Jeetje dat is ook wat, hopelijk komt er snel duidelijkheid over wat er met zijn nek aan de hand is. Beterschap!

• 30 April 2018 - 12:22

Wim Rutten :

Das inderdaad balen. Positief is dat je het beter hier kunt hebben dan in de middel of nowhere.
    Sterkte en hoop dat het goed afloopt.
    Groeten Wim

• 30 April 2018 - 20:33

Beek:

Inderdaad balen. Gelukkig dicht bij huis.
    Beterschap Leo. Heel veel sterkte.
    Groetjes Jan en Mary

• 02 Mei 2018 - 12:32