Ingepakt om naar Wenen te gaan - Reisverslag uit Sint Maartenszee, Nederland van Jenny en Leo - WaarBenJij.nu Ingepakt om naar Wenen te gaan - Reisverslag uit Sint Maartenszee, Nederland van Jenny en Leo - WaarBenJij.nu

Ingepakt om naar Wenen te gaan

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny en Leo

23 Mei 2018 | Nederland, Sint Maartenszee

We gaan het weer proberen! We gaan niet naar Santiago de Compostela, daarvoor hebben we te weinig tijd, maar we gaan naar Wenen. Leo denkt dat het na wat behandelingen van de fysiotherapeut wel zal gaan. Morgen gaan we met de trein naar Nijmegen en vandaar uit starten we met de Limes route. Deze route loopt van Katwijk naar Constanta aan de Zwarte Zee. Het is de oude grens van het Romeinse Rijk. Wij fietsen het stuk van Nijmegen naar Wenen en morgen vertrekken we.
We hebben onze terugreis met de trein al gereserveerd maar met een annuleringsverzekering. De tocht is 1300 km en we hebben 23 fiets dagen. De route loopt langs de Rijn, de Main en de Donau.
We hebben er zin in en de fietsen zijn gepakt. We houden jullie op de hoogte.
Lieve groeten Leo en Jenny

• 23 Mei 2018 - 21:45

Jannie B.:

Jammer voor het oponthoud maar fijn dat Leo het aandurft.
    Veel succes gewenst en we "volgen jullie op de voet", hihi.

• 23 Mei 2018 - 21:47

Lenie En Jacques:

Het gaat dan toch gebeuren, niet de grote tocht mar toch een aardige uitdaging.
    De grens van het romeinse rijk, heel indrukwekkend, zeker met de gedachte wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Wens jullie veel plezier en mooie momenten. En dat het goed gaat met Leo.
    We volgen jullie.

• 24 Mei 2018 - 04:59

Jolande:

Veel fietsplezier! Lijkt mij een prachtige route.
    We volgen jullie

• 24 Mei 2018 - 05:08

Theo Nora:

Wat fijn voor jullie dat je toch weer gaat. Veel fietsplezier, mooiweer en alles wat goed mag zijn. We gaan jullie volgen. Wij hebben hier mooi weer. En genieten ook.

• 24 Mei 2018 - 05:27

Jan Van Ommen:

Het is een hele andere kant op maar succes en de tocht en heel veel plezier
    Geniet ervan

• 24 Mei 2018 - 07:48

Alie EnPeter:

Veel succes en doe voorzichting.

• 24 Mei 2018 - 18:54

José En Nol:

Heel veel plezier op deze mooie route.

• 24 Mei 2018 - 20:00

Zus Marja:

Stoer hoor Jenny, wat ben je toch een sportieveling!! Hoop dat alles goed gaat... Veel genieten samen. Liefs uit Vlaardingen